ТОВ «СФЕРА РЕГІОН» здійснює розгляд звернень, скарг, претензій та повідомлень споживачів про загрозу електробезпеці в центрі обслуговування споживачів за адресою:
36040, м. Полтава, вул. Київське шосе, 74, к. 82

тел./факс: (097) 35-66-788, (095) 33-55-687

e-mailsferaregion@ukr.net

http://sfera.poltava.ua/

Режим роботи центру обслуговування споживачів:
понеділок-п’ятниця з 08-00 до 18-00 години
субота-неділя – вихідні дні

Споживач може подати звернення/скаргу/претензію шляхом:
– подання письмової заяви на особистому прийомі у керівництва ТОВ «СФЕРА РЕГІОН»;
– подання письмової заяви поштовим зв’язком на адресу ТОВ «СФЕРА РЕГІОН»;
–  в електронному вигляді за наведеною нижче формою.

Вимоги до оформлення звернення/скарги/претензії споживача:
– обов’язково повинно бути вказано повне найменування споживача відповідно до установчих документів, юридична адреса, адреса місцезнаходження об’єкта електропостачання;
– викладено суть порушеного питання, пропозиції, заяви, скарги, повідомлення тощо;
– письмове звернення/скарга/претензія споживача повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. До звернення/скарги/претензії споживач має додати наявні оригінали рішень або копії рішень, які приймалися за його зверненням/скаргою/претензією раніше, а також за наявності документи, необхідні для розгляду звернення/скарги/претензії, які після його (її) розгляду повертаються споживачу. При поданні звернення/скарги/претензії в електронному вигляді, також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв’язком не вимагається.

Попередня відповідь на звернення/скаргу/претензію споживача надається протягом 1 (одного) робочого дня від дня отримання звернення/скарги/претензії, якщо у ньому вказана адреса електронної пошти споживача, номер телефону.

Звернення/скарги/претензії/повідомлення споживачів про загрозу електробезпеці розглядаються по суті у строки, встановлені чинним законодавством, залежно від предмету питань, порушених у них.

Форма електронного звернення/скарги/претензії споживача:

З метою покращення сервісного обслуговування і вдосконалення комунікації зі споживачами, в тому числі по якісному розгляду заяв, скарг і т.д., як один із способів подачі звернення / скарги / претензії пропонується можливість використання мобільного застосування «Енергетика Онлайн».
Мобільний додаток можна завантажити з Google Play і App Store під назвою EnergyOnline, на офіційних сайтах НКРЕКП і DiXi Group.

app_icon
Енергетика Онлайн
apple_ic
Завантажити мобільний додаток «Енергетика Онлайн» для IOS
android_ic
Завантажити мобільний додаток «Енергетика Онлайн» для Android
Close Menu